|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Divinity: Grzech Pierworodny rozeszło się w nakładzie pół miliona sztuk; plany Larian Studios na przyszłość
| |
Jak wynika ze wpisu na blogu Swena Vinckego, założyciela Larian Studios i dewelopera serii Divinity, Divinity: Grzech Pierworodny od czasu czerwcowej premiery rozeszło się w nakładzie ponad 500 tysięcy sztuk. Co ciekawe, 90% kopii zostało nabyte w dystrybucji cyfrowej, głównie przez platformę Steam, natomiast tradycyjne, pudełkowe egzemplarze stanowią tylko 10% ogólnego wyniku. Larian Studios spłaciło już swoje zobowiązania i obecnie zarabia na swojej najnowszej grze. Vincke w opublikowanym poście opowiada też o planach na najbliższą przyszłość. Wśród tych znajduje się dalsze wspieranie Grzechu Pierworodnego kolejnymi patchami, które wprowadzą m.in. nowych towarzyszy z pełnym udźwiękowieniem. Deweloperzy eksperymentują też ze wsparciem dla kontrolerów, całkiem możliwe, że na potrzeby opcji split-screen.
Poza powyższym, Larian Studios skupia się na rozwijaniu swojego „erpegowego warsztatu”, gdyż z tym gatunkiem wiąże swoją najbliższą przyszłość. Belgijski deweloper ma zamiar dostarczać innowacyjne tytuły o klasycznych założeniach i umieszczać je w światach żyjących własnym życiem. Istotną zmianą jest natomiast fakt, że studio nie będzie już korzystać z platform crowdfundingowych. Vincke tłumaczy to faktem, że zasoby zbiórek funduszy mają swoje limity, a te powinny zostać wykorzystane przez tych deweloperów, którzy naprawdę tego potrzebują.
Źródło:
"Meehovv" - GRY-OnLine
|
Klemens
| 2014-09-14 11:35:53
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|